7 Mars

2010-03-07 / 14:48:49
Har inte har inte skrivigt nå på dom senaste dagarna, slarvigt ;)
Men har inte funits så mkt att skriva, har verkligen inte hänt någonting.

I Torsdags kväll så blev hjärtat mitt sjuk så  Fredags var han hemma .
Han har varigt jätte förkyld hela helgen, tycker verkligen synd om han.
Tyvärr känns det fortfarande som att jag sak bli sjuk men inte fan bryter det ut :/

Har varigt en riktigt lugn helg kan jag lova.

Idag är det det våran dag :)
Förlovade i 2hela år och tillsammans i 2½, UNDERBART <3
Jag älskar dig Jari . Nu då och föralltd!

Ikväll blir det mys med god mat :)
Ska till affären snart och se vad det blir.
Ska försöka hyra " luftslottet som sprängdes "
Hoppas att den finns inne. :D

Just nu sitter jag och lyssnar på Blink 182 och kollar på när Jari leker med Oskar.
Dom ser ut att ha jätte kul, leker med ett snöre och en leksaksrotta.
Och Oskar har lindat in sig och fastnat i min BH en gång och så har han bitigt på överkaseet till sängen så det blev ett hål och maassa dräggel ;)

haha, nu blir det en dusch och affären.

Pusshej..


Ja just ja, måste ju säga GRATTIS till kusin Sebastian som fick en dotter igårnatt och till kompisen Malin som även hon fick en dotter igår. Och nej inte med varandra.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: